2011年06月19日

1/35 RSO 75mmPak40/4

先日帰省したときに、私が昔作ったものや描いたものを
撮影してきました。
When I went home recently, I've been shooting
that painted and made ​​in the past.


RSO75pak40.jpg

これは高校生のときに作った1/35 RSO 75mmPak40/4です。
Hobby Japanの改造記事に従って作りました。
近所にはトミーのRSOなんて絶対なかったので
静岡市内の大手の模型店まで買いにいきました。
(このキットは現在イタレリに金型が渡って、タミヤから発売されていますね)
It is l/35 scale RSO 75mmPak40/4 made ​​when a high school.
According to an article made ​​modifications Hobby Japan.
The neighborhood did not sell because Tommy's RSO
I went to the store to buy a large model of Shizuoka City.
(This kit has now been released from Italeri)

中学生/高校生のころはAFVばかり作っていましたが、
だいぶ捨てられましたから、ほとんど残っていません。
こいつだけは棚に飾って残っていましたが
一昨年の地震でかなり破損しています。
Middle school / high school days of AFV was just made​​,
Discarded from the lot, most do not remain.
It had just left on a shelf,significantly corrupted by
the earthquake two years ago.


HJ197810.jpg

当時のHobby Japanも残っていました。
あのころはこのような改造記事が
図面付きで毎号載っていました。
Hobby Japan would remain at that time.
At that time, articles like this modification,
each issue was listed with a drawing.






posted by 禅芝zenseava at 16:00| 模型model | 更新情報をチェックする