2013年06月16日

紫陽花の季節 Season of Hydrangea

Hydrangea2013.jpg
紫陽花の季節がやってきました。
横浜は週始めから降り続いた雨の影響で、ジメジメです。
湿度100%の時も有りました。
この紫陽花は今月の初旬、まだ雨の降っていない時期に撮影したものです。
今年はまだ鎌倉に行っていなかったので、行こうかなと思っていましたが
紫陽花が咲いているのを見て諦めました。
紫陽花の季節の鎌倉は、非常に混んでいるからです。
Hydrangea season came.
Yokohama is damp under the influence of rain that lasted from week beginning.
It was also at 100% humidity.
This hydrangea is what beginning of this month, was taken at a time when it is not raining rain yet.
Although I thought that we did not go to Kamakura yet this year, and I guess I should go,
I give it up to see the hydrangea's in bloom.
Kamakura season hydrangea, because very crowded.
posted by 禅芝zenseava at 12:00| 日記 | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする